fii.blogg.se

happy times

Publicerad 2014-01-11 17:19:16 i Allmänt,

Då är vi i Västerås igen, skjutsade hem jennie som följde med oss hem i några dagar. . vi tog det mest lugnt och basta en kväll, riktigt skönt!


Måste gratulera min äldsta bror som gifte sig med Majjsan den 26 December på Arlanda innan de åkte till Lanzarote. . Jätteroligt. .

De kom hit och åt mat förra helgen då vi också var här då vi gick på bio.

Imorgon åker älsklingen hem fast jag blir kvar ett tag. .

nej nu ska jag fixa lite här hemma. . om min jävla rygg kunde samarbeta någon gång. . jag är trött på att ha så ont. . jag väntar på att min familjeläkare ska ringa så hon kan skriva remiss till Ortopeden så de kan hjälpa mig vidare med min smärta, de pratade något om en förändring i ryggraden, de hade ju sett fel på plåtarna, men det de nu såg. . som han pekade och visade. . vad är det? och vad är förklaringen till min konstanta smärta?

Hoppas verkligen på hjälp och ett smärtfritt liv. . och inte med smärtstillande utan att de faktiskt kan få bort problemet någorlunda, så jag kan börja träna.

Det är mitt mål. .

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela