fii.blogg.se

Nu börjar helgen.. mys vänner glädje

Publicerad 2013-12-21 00:54:00 i Allmänt,

Jag börjar få ihop en liten hög, Nu börjar min julstämning komma, vi var iväg
till Elgiganten och köpte tassimo smaken till maskinen vi köpt till L
föräldrar, självklart köpte vi latte macchiato för vår egen vinning.
mums!
När vi handlat klart på Ica Maxi sprang vi på Bina&Emil som just skulle
börja sin handling,vi ska ju som bestämt ha lite glögg/mys/ciderkväll där imorgon
och det ser jag fram emot.Jag har saknat min Bina, också en tjej jag känt
vääääldigt länge, det hela började med att jag hade en crush på hennes
storebror i tonåren.. hehe..sen blev vi BFF några år senare..
 
 Det var ju ett tag sen vi gjorde något tillsammans men nu så...=)
Här är en äldre bild på oss..två små söta helt oskyldiga tjejer
helt ovetande om den tuffa världens chargong(stavning) haha
Thoose wore the days!

Vill tipsa om en nyttigare dessert, kvarg med smak av äpple och kanel.
kanongod, jag har börjat äta kvarg och måste hitta mer saker jag kan
göra med den, för att sitta och sleva ut burken ala naturelle är ingen hit.
Mitt lilla kvällsmål, köpte dinkelmusli med massa annat gött i, den var också kanon!
 
Sen fick jag liten lyxmiddag idag, L gjorde minutbiff med tillbehör och det var awesome
han kan laga mat den karln, sen som sagt har vi hunnit med mycket idag.
och jag känner mig lycklig! bara en present kvar att köpa!
 
Nej nu är det dags för sängen,imorgon kommer tvillingen och Carro på
middag och sen ska vi på stan och uträtta några ärenden.

tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela