fii.blogg.se

Burn fat! Burn!

Publicerad 2013-12-14 23:51:20 i Träning,

Jag insåg inte hur sent det var, men jag hann med 40 min på gåbandet för en stund så det känns helt okej! Efter jul blir det riktigt seriöst med gym och förhoppningsvis en PT som kan lite om skadade/problemryggar! Jag får ju gymkortet betalt och motivationen har äntligen kommit tillbaka så nu är det bara att köra på... Och folk som börjat berätta för mig vad jag ska äta mindre av och ta bort, bla bla bla, Visst jag förstår ni vill hjälpa men alla är ju olika, jag dricker bl.a inte läsk och jag äter knappt någonting, för jag har helt enkelt ingen matlust,svårt att få ner maten... så det jag måste göra är att BÖRJA äta men då äta rätt, nyttigt och mat som ger mig energi, och självklart mat som är god, annars tröttnar man ju om man typ ska äta 1 kg morötter varje dag... haha nämen ni förstår poängen hoppas jag,,,,köpt hem lite kvarg, mer grönsaker, grovt bröd istället för ljust, blivitmer intresserad av vad jag stoppar i mig igen.Man kan väl mer eller mindre säga att jag är en riktigt periodare, Aja dags att göra klart det jag håller på med och krypa ner,,.Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela