fii.blogg.se

Kicka igång gamla blokken 😉

Publicerad 2016-06-20 11:10:40 i Allmänt,

Tjoho!
Jag har bloggat en hel del.. Första gången runt 2006 tror jag. Har alltid tyckt det varit roligt.. Samt så använda jag bloglovin för att följa en himla massa andra bloggar. Efter nått år har jag tröttnat och skapat en ny blogg efter ett tag. Man är i olika stadier i livet helt enkelt.. Och många gånger vill jag "glömma" en del saker. Men denna har jag haft snart 3 år tror jag..fast med enorma uppehåll. Så jag tänkte att jag skulle dra igång lite skrivande.

Jag känner inte att någon plattform passar mig.. Instagram är ju kul och kika på.. Söka på bilder av liknande intressen. Men de blir lite enformigt snabbt. Facebook. Ja där ska man helst skriva något kort, fyndigt, gärna spydigt eller helt enkelt gnälla 😉

Sen kan jag känna att mina vänner måste bli ganska trötta på mig när jag skriver mina långa -boring as hell- inlägg om t.ex träning eller geocaching, Jag pysslar ju rätt mycket. Scrapbooking Cardmaking håller på och gör figurer i lera osv osv. Mest blir det Grattiskort.
Iallafall.. Jag skapade en egen Facebooksida som heter Pysselpinglan 🌸 det var en rolig grej.. I början var det med en vän till mig och vi hette Pysselpinglorna, men hon tappade intresser ganska snabbt.. Och det har gått i perioder för mig med.. Men ialf. Där kan man skriva och posta hur mycket jag vill om mina små lergubbar och kraffs! Jag är snart uppe i 500 följare. Det är riktigt kul att komma i kontakt med andra pysslare.

 
  
Testar att kasta in en bild på senaste kortet som är till mig guddotter Miranda 💕

Men nu så drog det här iväg till något helt annat. Det jag skulle komma fram till att jag ska testa och blogga någon månad så får vi se om det fastnar eller ikke.

Bloggen kommer handla om min vardag, familj vänner och min kärlek 💗 mina intressen som är träning, geocaching, scrapbooking, bakning (gluten och sockerfritt) Nej nu ska jag upp och käka. Något irriterar mig på den här publishsidan är att man inte kan backa, korrigera sin text. Helt värdelöst. Jag ska ladda ner appen. Har alltid gillat att sitta vid datorn å blogga så det blir ett alternativ också. Pikku och Peikko skriker efter mat 😻

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela