fii.blogg.se

Underbara sommar

Publicerad 2014-07-24 10:54:29 i Allmänt,

 Halva sommare har gått men Ååhhhh så underbart vi haft det.. Fiskat, grillat och besökt nya platser, träffat nya och gamla vänner..
Ute på liten roadtrip, brorsonen tog körkort förra veckan! Yeeey Grattis!!!
 
Jag lyckades rädda plantan som låg uttorkad och trött efter en hel vinter ute, så snart ska jag smaka det första bäret..
 
En sen sommarkväll med bästa vännen, grillat, pratat och bara varit, dock blev vi störda av ett par ynglinar som ville prata om livet och när de gissade våran ålder hade de fel med cirka 10-14 år och då hade vi minsann ålderskris! Haha småpojkar...
 
Snart ska jag och älsklingen åka iväg på semester och han ska fiska och jag ska också fiska sen sola, plocka bär och svamp! Bara vara! 
 
Hoppas alla nu där ute fått tillfälle att njuta av sommar och sol! 
 
"Where there Is love, There is Life. /Gandhi 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela