fii.blogg.se

Man ska ha husvagn

Publicerad 2014-07-29 12:24:25 i Allmänt, Pics,

 Första husvagnssemester för mig..med älsklingen sen kom brorsonen upp och hakade på! Jätteroligt! Vi åkte på fredag och var borta till Söndagen, jag kan tänka mig att åka längre resa med husvagnen typ till Grönan eller Ullared men det gäller ju att ha tålamod! 
Och jag har premiärbadat (det var kallt och jag har blivit något av en badkruka men 2 dagar i rad) och så har vi fotat livbojar, jag är med i något som heter livbojsjakten via TryggHansa där man fotar livbojar och får checkar! Jag tror lite av Superspararna har smittat av sig, iallafall Petr när det gäller att klicka hem roliga grejer och kuponger, haha man skulle bo i USA där de har värsta kupongsystemet. Och jag skulle skänka det till stans hemlösa! Vår stad har flera hundra hemlösa, närmare tusen och här gäller inte tak-över-huvudet garantin! Det är hemskt om jag funderar på vad man kan göra som medmänniska! Suck 

Igårkväll kom jag till stan igen och jag åkte iväg med C och vi badade och grillade på Framnäs! Jättemysigt och härligt att få prata av sig! 
Ikväll efter alla ärenden och bestyr är gjorda så väntar ett glas rosé på Binas baksida! 😉
Hoppas alla har en härlig sommar därute! /Fi 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela