fii.blogg.se

It gets better..

Publicerad 2014-02-09 13:16:48 i Allmänt,

Idag känns det lite bättre, delvis för att Jen ringde och fick mig på andra tankar och för
att jag sov ganska bra inatt, trots lite uppvaknanden, men inga mardrömmar..
 
Ja så ihelgen var vi på bio med Sanna, först åkte vi hem till henne och fick
se hennes två små svarta kattungar, Olle och Frank! Sååå söta!
Sen körde hon mot Borlänge, vi gick in på Kupolen och kikade runt
en sväng sen hämtade ut biljetterna till Robocop, 
 
SPOILERVARNING!!!!!!!!
 
Så om filmen då, Jag skulle inte kalla det action då det inte fanns
så mycket sånt i, väldigt mycket känslor, så det blev ganska kluvet
Visst, Kinnamans insats var helt okej, han spelade rollen bra men det
är manuset jag inte gillade, jag tror inte jag kommer gå på bio om
det blir en uppföljare..
 
Hittade en ny produkt från V05 som ska hjälpa torrt hår och ge lyster osv.
Mitt hår verkar ha skadats rejält under vintern, hur och varför förstår jag inte,
men jag ska ge dessa ett försök tills jag kommer till frisören i slutet av
månanden då jag ska klippa, tunna ut och färga utväxten och höra om
Pia på salong Hårtoppen har någon bra produkt för mitt bråkiga hår...
 
Yes jag kom i mina smaljeans,ett av dom jag har ett par i ännu mindre storlek 
o det är de verkliga målet, fast mitt delmål har jag bara 0,5 kg kvar tills jag
uppnår, så himla härligt, fast jag vet att jag måste kämpa mera än vad jag gjort hitills!
 
Måste berätta att Rocky mår mycket bättre, hans tabletter är slut och såren läkt ihop
från insidan och ut..det känns toppen, min lilla 17-åring.. :)
 
 Bye bye Hoppas ni får en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela