fii.blogg.se

JAG VANN TURTLES BILJETTER. TÄVLA DU MED

Publicerad 2014-08-16 18:20:00 i Tävlingar, Kampanjer,

Äntligen fick jag lite tur och vann 2 st biobiljetter till nya Turtlesfilmen med Megan Fox..
Vi har tänkt och sett den när älsklingen är ledig från skolan, han åker ju iväg imorgon :(

Iallafall, varje dag kl 18:00 kan man tävla på Pizza Hut Sverige på Facebook där
de publicerar en fråga, antingen kopplad till filmen eller Pizza Hut, 2 snabbaste att
svara vinner, och i det här fallet var jag det! :) Så de dimper ner i min brevlåda om 1 vecka

Det är som ett beroende och tävla och hålla koll på olika kampanjer, jag tycker det är 
roligt medans andra ser det som slöseri med tid.. tur att alla är olika hehe

Vi går rätt mycket på bio, så jag kommer fort upp i gratisbiljetter och andra
bra erbjudanden ganska fort! men nu kan jag spara den till Guardians of the galaxy

 
 
 

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela