fii.blogg.se

Vart kom rimstugan ifrån?

Publicerad 2013-12-18 21:05:00 i Tankar,

Tänkte skriva en liten rolig status på fejjan och det slutade i ett rejält rim
det är värre än lim,för jag kan inte sluta, snart får ni mig skjuta!
 

Här äts det knäck med papper på..
jag har ju en pojkvän som gillar att baka
hm rimmet kanske jag ska spara till alla klappar
för annars jag alla ordvitsar kanske tappar..
Igår ringde en gammal vän...
hon saknade mig och sa att vi måste ses igen.
Det finns många jag saknar, fast jag aldrig ensam vaknar..

Nu ska jag sluta rimma och bestämt att på
nyår ska jag in i en jäkla dimma!

Ihelgen ska vi med Jennie & Ronja fira minijul, det ska bli så jäkla kul!
Det viktiga är inte vad vi varandra ger, utan att vi får fira med er.
& struntsamma att vi inte har någon gran, år efter år e den ju precis likadan.
 bra är det för den river väl katterna ner och då vet man ej vad som sker.

Fast först måste jag till akuten, för jag är en sjuk en,
ska fixa min rygg och snälla snälla tomten jag har faktiskt inte varit stygg ;)

 Kastade in en bild från Västerås gator när vi var på bio, den bara hamna där.

 

 
 

Tycker synd om dom familjer där alla ska rimma och man måste sitta och lyssna
på varje rim, fast är man några få och nu när jag är vuxen kan det vara lite trevligt,
men som barn vill man ju bara slita upp paket efter paket, bästa med hela julen ju!

 

Älsklingen berättade att i deras familjen skulle det väntas och väntas, dras ut på det

hela, de öppnar paketen kl 21, vem f-n har tålamod till det? hahaha!

Jag har redan fått min julklapp (flera veckor sen) av min goa karl för han kan
verkligen inte hålla sig! Så himla gulligt jag har tjatat om parfym jättelänge och min
favorit är Hugo Deep Red men han köpte deras nyaste doft och jag älskar den!!!
Fick med ett rör man kan ha i handväskan, MEN klant som jag är tappar jag den
i golvet på sjukhuset av alla ställen, städade snabbt upp med tanke på alla
stackars allergiker och hade jag tappat den hemma hade den inte gått
sönder eftersom de har ju marmor golv eller vad det nu är..

Jag har som tur den stora kvar och den är jag superrädd om nu!


Kolla bara vad jag lyckades med ganska snabbt när jag fått ny mobil!
Jag vet inte hur många telefoner jag förbrukat (fast det har inte alltid varit mitt fel)
Men jag förstår att det tar emot L att ge mig hans iphone när han ska köpa ny.


Nejmen ärligt talat jag har aptråkigt, kan inte sitta still
nu alltså  och blir galen på att jag inte får bort pappret på knäcken,
jag går och tränar istället.. haha tjing tjing!

 

Kommentarer

Postat av: Sandra SG

Publicerad 2013-12-18 21:56:30

Så ser det också ut utanför bion här vi bor! Massa sånna ljusslingor!

Svar: Visst är det mysigt =) älskar att gå på stan i juletider =) God jul
Fi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela