fii.blogg.se

Tog nakenbilder..

Publicerad 2013-12-19 16:28:02 i Träning,

Jag fick karln att ta bilder på mig som en start på denna resa, kommer spara dom
i en mapp och sedan jämföra nästa månad, jag har gjort så förut och det är riktigt
kul, för det här med vågen, jag mår inte bra, helt sjukt det skillde 5 kg på två dagar
för mig, det blir ju som en jäkla berg och dalbana, så nu ska måttbandet fram!

Igårkväll kom jag på ganska sent att jag glömt att träna, ja jag är
ganska glömsk av mig, så ut i tvättstugan, värmde upp med att gå
sen sprang jag i 15 min ungefär för första gången på löpbandet och
det kändes riktigt bra, flåset var helt okej, knäna gjorde inte ont och
jag klarade det.. så himla stolt, sen avslutade jag med lite styrkeövningar
jag läst på olika bloggar, slukar inspiration som en dåre nu när det
gäller både mat träning och hälsa...

Och om bilderna, jag började skälla på pojkvännen för han aldrig
kan ta kort som jag säger och bla bla bla, men egentligen blev
jag så otroligt ledsen och äcklad när jag såg mig själv framsida
baksida och profil, sådär ser jag inte ut i spegeln ju :( så jag tog
ut det på honom,. men men detdo mer kämparglöd nu att få bort skiten!!


 
När jag kommer hem till mamma ihelgen ska jag baka mitt egna knäckebröd,
det är massa olika frön och sen ägg som håller ihop det sen stoppar man in
det i ugnen, som sagt jag måste bli bättre på det där med mellanmål..
Ska dela receptet här imorgon, ska bara kolla så det okej med tjejen jag hitta det hos!

Och jag har redan ringt mamma och sagt hon måste handla hem kvarg
bär och grönt till jul också... haha =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela