fii.blogg.se

Sista dagen på detta år.

Publicerad 2013-12-31 12:15:00 i Allmänt,

Holy shit! Det är sista dagen av 2013 och det har gått sjukt fort, många fina minnen av detta år och kan inte vänta tills ett helt nytt år med nya möjligheter och chanser.

De sista dagarna har varit riktigt lugna, mycket läsande. . Jag har läst ut alla böcker från Fifty shades of grey triologin, och det känns tomt! Jag gillade dom verkligen. . första boken fick jag låna av Bina. . de två andra läste jag online, jag hade inte tålamod att vänta. förhoppningsvis finns det fler spännande böcker för mig på sidan.

Så, idag ska vi fira nyår hemma i byn och äta inbakad oxfile. Mums!

Om bara några dagar ska jag tillbaka till sjukhuset för biopsi på den konstiga vätskan de hittade via röntgen runt min ryggrad, jag hoppas verkligen de kan komma på vad som är fel och ta bort min smärta. det skulle göra mitt liv Såå mycket bättre. . att kunna börja träna ordentligt, leva utan denna hemska plåga. jag är hoppfull. .



GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela