fii.blogg.se

Pannkakor, olyckor och hunkar

Publicerad 2014-01-03 22:53:00 i Life, Pics,


Hehe glömsk som jag är glömde jag Jens julklapp här ute på landet en hon
ska få den snart,  jag var in i blomsteraffären i Smedjebacken där de även säljer
massa presentsaker, mycket i lantligt vitt stil, det är en jätterolig liten butik...
brukar ofta gå in där när vi är i Smebacken...Hoppas hon blir glad...
 

En gammal bild men min jättefina ängla tavla
jag fick för länge sen, den var såå fin och handgjord.
Den betydde jättemycket men det var då. och nu är den
borta.. men minnena finns kvar...
 
bild 1 En vacker ängel jag hittade på Ica
bild 2 Jag på julafton, försöt fått till en snygg makeup
bild 3 Bak och minijulafton hos Sandéns
bild 4 Ronja hade fixat en pinupp/ragabilly frissa den kvällen, grymt!


N
åväl.. Imorgon ska vi på bio, 100-åringen som klev ut genom fönstret och försvann
det ska bli spännande... den verkar rolig det lilla jag sett av trailern,
jag har inte läst boken men ska nog göra det någongång, just nu läser jag biografin
om Traci Lords, inte såå intressant så jag måste ta mig till biblioteket snart,
har fått ett väldigt läsbegär på kvällarna när jag ska sova.
 

 
Eftersom alla serier har uppehåll just nu så kikar jag på första avsnittet av 
Once Upon A Time, mest för att kolla in Jamie Dornan, då jag läst att han ska
spela ingen mindre än Christian Grey, trilogin som jag just läst ut, ville bara se
hur han var som skådespelare, jag tror det kommer bli en bra film av fifty shades.
Läste någonstans att folk för uppror eftersom boken enligt en del romantiserar
dominatiska överkontrollerande karlar och kvinnomisshandel, jag vet inte vad
jag ska säga..det är en bok, skriven på ett väldigt speciellt sätt.. 
Det finns alltid två sidor av ett mynt.. 
 
Nyss ätit pannkakor, vi blev hungriga såhär på kvällen och bästa Baby fixade
efter min begäran, pannkakor.. Mm det var gott...
 
 Tidigare var vi i snickeriet och fixade hyllplan till Ronjas garderob..
Jag höll på att bryta ryggen på kuppen. . Stod på virkeshögen o skulle ta
emot en STOR skiva varpå jag tappar balansen och faller bakåt och det
står en vagn med verktyg bakom mig, Det här kommer göra ont hann jag tänka..
men på något sätt glider jag ner mellan plankorna och av högen bakåt istället med
bara skrapsår på benen och en värkande rygg, rädd blev jag. Puh!
Baby varnade mig att jag skulle gå ner när vi skulle fälla ner den men jag
hann inte,, hade den ju redan i handen och allt gick så snabbt...
 
Always Belive. Don´t stop believin.
 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2014-01-04 21:15:27

Gott med pannkakor!

Svar: Supergott :)
Fi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela