fii.blogg.se

Svar från läkaren.

Publicerad 2013-12-16 16:59:38 i Allmänt,

Igår sov jag rätt länge, har blivit så trött senaste veckorna antagligen av vinterrusket. Jag gav mig på löpbandet och blev lite piggare.

Sen var vi ut till S och fikade lite hos henne, det är så mysigt där hon bor, hennes hus är så fint, långt ute på landet, träffade hennes söta vovve som var nyopererad, tagit bort tumörer, men hon hoppade runt som ingenting hade hänt!



Försöka duger.

Idag ringde min läkare och magnetröntgen visade att jag hade en inflammation i ländryggen, så hon skickade en remiss till akuten så jag ska gå dit för att ta massa blodprover och tester för att sedan kunna bestämma hur och vilken hjälp jag ska få, skönt att det visade något och en inflammation går ju att bota men jag funderar ju om jag fortfarande kommer ha ont ändå pga det första röntgen visade. Aja

Nu är bollen i rullning och det känns bra, i slutet av veckan blir det julhandling,akuten och presentinslagning. . härlig blandning! Jag är så glad att jag snart kanske kommer slippa min smärta!!!

Nu ska jag kika lite på Once upon a time och lite andra serier, sen om jag orkar gå lite på bandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela