fii.blogg.se

strömmen gick,..

Publicerad 2013-12-16 21:16:00 i Pics, Scrapbooking Pyssel ,

När det stormar och snöar alldeles för myckket här ute på landet går elen ganska ofta
men nu kom den tillbaka inom 20 minuter vilket var skönt, Vi har varit strömlösa många
timmar genom åren....Ska kolla på senaste Once Upon a time nu och sen blir det
Paradise Hotel, lame jag vet.. men det är rätt underhållande på något sätt.. haha!
 
 
 
 


Här kommer lite julstämning från min sida, tyvärr så har jag tappat min de senaste dagarna så jag försöker skaffa lite, det var rätt mysigt med elavbrott med massa tända ljus osv 
Hittade dessa små tomtar på en loppis, såna hade vi överallt när vi var små, men de försvann...så jag blev glad när jag hittade dessa...
 
Dessa små tomtar har jag gjort i Fimolera, hade inte så många färger så de fick bli luvtomtar
 
En glöggflaska fick nytt utseende med färg, decoupage en minimössa och halsduk, en rolig Gå bort present.
 
Små söta ljus jag gjort...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela