fii.blogg.se

Snart kan tomten komma.

Publicerad 2013-12-18 19:40:32 i Allmänt,


Tycker den var så charmig, denna jätte tomteslev. . den ser inte så stor ut men den är verkligen gigantisk!



Och min härliga sambo har gjort knäck igen, först gjorde han till min mamma för det var så länge sen hon åt det, så de gjorde han och idag till sin familj, sen har han pyntat och donat. . jag har det ganska bra ibland. ;)

Imorgon blir det storstädning inför julen och lite planerade för kommande veckor.

Idag är första dagen på länge jag faktiskt känner mig glad, ni vet sådär glad ändå in i själen då man tycker allt är roligt. :) yeey me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela