fii.blogg.se

Promenad i byn..

Publicerad 2013-12-17 17:11:00 i Pics, Scrapbooking Pyssel ,

Sådär ja vi tog en promenad ner till postlådan och jag fick iväg 6 kort,
så det blir nog bra. Resten i slutet av veckan, Satte mig och gjorde några
egna för jag fick lite oväntat energi...
Men min otur så trampade jag ner i ett hål och gjorde illa ryggen rejält,
jag har inte alltid bara otur jag är klumpig också... suck!
Nu kikar jag lite på Grimm och ska snart upp på bandet om 
ryggen ger med sig.. 
 
Den här bilden snodde jag från grannens Instagram, kunde ju inte lägga upp
bilder på vad hon skulle få innan liksom.. hon är som jag, en änglasamlare så
de passade fint i hyllan.

Nu är visst maten klar, jag har det bra...ibland ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela