fii.blogg.se

Paket och hemgång

Publicerad 2013-12-14 18:38:41 i Allmänt,

Innan vi skulle åka hemåt till älsklingen igen ville jag vara med när grannen skulle få sin present. .

Hon älskar änglar så vi hittade en perfekt present och jag är väldigt nöjd med kortet som jag gjorde i bruna toner och fick med en ängel på såväl utsidan och insidan! Hon blev jätteglad så det var väldigt lyckat!




Nu blir det landet några dagar tills det är dags att julhandla de sista klapparna och träffa lite vänner och byta med dom, julafton ska vi dela upp i år, och åka emellan så vi hinner fira med båda vara familjer, en himla bra lösning! Hoppas min julstämning kommer tillbaka snart bara. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela