fii.blogg.se

Knäck den om du kan...

Publicerad 2013-12-13 18:23:00 i Allmänt,

Idag åkte vi och drack kaffe hos Jennie och Ronja. .Det var så himla länge sen jag och Jennie träffats så jag har såklart saknat henne. Ronja(Jennies fru) och jag har en Pysselsida på Facebook och brukar ofta träffas och fixa och dona, senaste veckorna har min lust dock försvunnit och jag har haft fullt upp med annat. men iallafall. . Det är ju mycket julstök nu.
Sen åkte jag J, min brorson och L vidare till Ica Maxi och handlade ingredienser till julbaket, jag har en sån tur som har en pojkvän som gillar att laga mat och baka så i år är det han som sköter allt sånt. Gott ska det bli iallafall, det blev visst en sats med kola också medans plattan var varm.Mmm mums! Imorgon är det redan helg, sjukt fort har denna vecka gått. /Fi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela