fii.blogg.se

Julkort, gran och Cash

Publicerad 2013-12-17 15:19:34 i Allmänt,

Skrev några julkort igårkväll! Tyvärr fick jag bara med mig två som jag gjort själv, men om jag skickar på Fredag med vanliga frimärken lär de komma fram?
Annars får jag traska runt och lägga på folks lådor, äh det löser sig.



Ska fixa några till idag sen resten när jag kommer hem till mamma för det var ju där jag glömde alla egengjorda kort. .

Och älsklingen då, så himla söt, pyntat skrivbordet där jag alltid sitter med en liten gran. .




Haha hittade en bild från förra året då jag försökte mig på en snögubbe och en snölykta. Lyktan blev ju bra iallafall. . man måste ha barnasinnet kvar, livet skulle bli bra tråkigt annars.

Imorgon är det pengadag, ska bli härligt. . kunna köpa de sista klapparna. . tycker dagarna gått alldeles för fort och jag börjar. känna mig stressad, men ska försöka hålla dom tankarna så långt bort jag bara kan. God Jul på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela