fii.blogg.se

Äkta vänskap

Publicerad 2013-12-18 12:28:00 i Tankar,

Jag har en sån tur i livet att jag har ett fåtal jag kan kalla äkta vänner och ovan är en av dom. Vi har känt varandra sen vi var 16 tror jag. eller jag 16 och hon var 14..eller så... Den finaste som finns!
 
 
Påtal om vänner så ringde en gammal vän igår och vi pratade länge och om allt
möjligt, hon ringde nyss igen och det kändes skönt att få lite uppdatering om vad som
hänt i varandras liv, Hon är en sån vän att det kan gå månader emellan vi pratar men
när vi hör varandra i luren känns  det alltid som det var igår vi träffades.
Tror vi känt varandra i 10 år, hon kommer säkert rätta mig här,
jag tycker jag har bra siffer/datum minne men hon är makalöst duktig,
 
Oh nu kom strömmen tillbaka en stund, vet inte om den kommer gå igen.
L gick och lade sig. haha han ha ingen fantasi den karln Ibland alltså.
finns ju massor man kan göra utan el. .

Kommentarer

Postat av: Iris

Publicerad 2013-12-18 18:10:46

Tack gumman för att du finns där <3 Jo, vi har känt varandra i 10.5 år. Det är rätt länge va ;)
Kramar!!

Svar: HAHA jag VISSTE att du skulle komma ihåg, och kommentera ;) och yey for me that rememberd it right :D kramar
Fi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela