fii.blogg.se

Det fattas ju knappast drama här..

Publicerad 2014-10-17 11:11:01 i Allmänt,

Det har ju som sagt hänt en hel del på senaste, mer än vad min lilla hjärna kan hantera för tillfället, allt är inte bara negativt, det är mer som om himmelen öppnat sig, jag kan andas igen..

Jag känner och upplever saker jag aldrig jag trodde jag skulle få göra igen

En del nya människor har kommit in i mitt liv, det är spännande, roligt fast triggande, jag måste hitta mig själv igen eller bli en ny människa? 

Det jag minst behöver är mer huvudvärk, folk som trycket ner en och behandlar en som skit för att de själva inte kan se skogen för alla träden..

Jag har upplevt min beskärda del av energitjuvar och puckon, Never again säger jag bara, man skulle kunna säga en del om den här resan men jag kan du summera det lite med att, Jag överlever, jag andas och jag ÄR lycklig..
Fredag idag, möte med arbetsgrejs, sen storhandla, lite ärenden och till kvällen blir det tacos med några vänner 💕 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela