fii.blogg.se

oj oj nu har man hamnat i..

Publicerad 2014-07-05 21:48:00 i Allmänt,

Nu har jag halkat efter rejält, efter jag bytte lur glömde jag helt bort bloggen.
Sen har man ju så många andra sociala medier att bloggar börjar bli lite överskattade
Synd nog..Men jag återupptog även bloggande för att en nära vän startade en,
och jag skulle kommentera och då slog det mig...

Mycket har hänt de senaste halvåret, både negativa och positiva saker.
Det som varít mest jobbigt var att vi var tvunga att låta Rocky somna in,
min trogna lilla kisse sedan 17 år tillbaka, dagen efter vi tagit beslutet
åkte jag själv till veterinären och lät honom somna in, jag grät i taxin,
i receptionen och inte för att tala om i rummet, jag satt med honom i
40 minuter efteråt men redan efter 10 minuter kände jag att han inte 
längre var kvar, han hade fått ro och hans själ var på ett lyckligt ställe.
 
 
Vila i frid min älskade lille vän..

Såå..vad mer..det har hänt mycket saker i mitt privatliv vad som gäller
jobb, boende, förhållande och framtid.. och allt verkar lovande så jag
känner mig otroligt tacksam och glad över det...

Idag har jag suttit vid vattnet och solat och tittat på medans killarna
fiskade, vilket de även stack iväg och gjorde nu, så jag sitter och
pysslar, kollar på serier och nu bloggar,. samtidigt, multitasking 2.0
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu, så himla ovant att skriva
inlägg igen, men det släpper väl snart.. hoppas alla har en underbar sommar!
 
 
 
//Fi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela