fii.blogg.se

Mina hjärtan får nytt hem!

Publicerad 2014-07-25 13:10:23 i Pics, Scrapbooking Pyssel ,


Jag gjorde 4 betonghjärtan iförrgår och två av dom fick direkt nytt hem! Jag blev jätteglad att någon ville köpa något jag gjort! Hittills har jag bara fått beställning på lite Grattiskort och sånt! 

Jag har ju en pysselsida på Facebook med cirka 450 följare där jag och min vän visar upp vårat pyssel och skapelser, DIY's, smarta tips och Ja lite allt möjligt inom det kreativa. Ibland har
Vi pysslare som också visar upp sina alster och de vill vi gärna se mer av! 

Kika in om ni vill PYSSELPINGLORNA

Jag ska göra flera efter semestern, snart åker vi iväg med husvagnen.. Jag vet inte vart men jag ser fram emot att få fiska, bada, sola. Grilla (förhoppningsvis fisk) det ska bli underbart! 
Haha jag fick en ros efter bion häromkvällen, sååå fin! Gulle <3 Vi såg  Transformers 4 btw! Jag brukar gnälla lite att jag aldrig får blommor.. Men plötsligt händer det.. But He "isn't hearts and flowers"  Får se om någon känner igen det citatet! Men han är världens bästa ändå 💕

Trevlig helg allihopa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela