fii.blogg.se

Well Well

Publicerad 2014-01-03 15:30:00 i Allmänt,

Nu är vi några dagar in på det nya året och jag känner mig fortfarande
helt sjukt trött efter helgerna, måste få ordning på det här nu,
lägga mig tidigare, men samtidigt så älskar jag att ligga och läsa, kolla på tv
eller spela timmarna efter midnatt. . det är så skönt och tyst,
och att ligga under ett varmt täcke med min älskling bredvid. är underbart. .
men detta gör att jag är supertrött dagen efter, vaknar sent och hittar inte min energi.
 
Min vän fyllde är den 28 så jag beställde blombud till henne. :)
vackra liljor med ett kort med en personlig hälsning. . hon fick det tyvärr inte förrän
på Måndagen,men hon blev väldigt glad ändå.
Det är det minsta jag kan göra när jag är så många mil bort just nu. .
Jo, igårmorse ringde akutläkaren som jag träffade dagen innan
julafton och hon berättade att odlingarna visade inga spår efter infektion,
vilket känns bra. slipper 3 månaders antibiotika kur. hua!
men då behövde jag inte komma för biopsin, jag trodde jag hade ett ödem
de skulle ta prov på? jag fattar ingenting. . hon sa att de hade tittat om på mina röntgen
plåtar och kommit fram till att det var en förslitningsskada sen
sa hon nå mer. jag minns knappt, och fick typ hjärnsläpp..
måste be om en kopia på det omskrivna svaret som hon skulle
skicka till min familjenläkare (yeey! NOT!) Hon skulle i sin tur skicka......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela