fii.blogg.se

Instagram och året i lite bilder

Publicerad 2014-01-04 00:03:00 i Pics,

 
Jag finns på instagram också, Bumbleefi
(från Transformers , hehe Bumblebee) fast jag tog Fi istället..
Liten blandning av mitt liv, mat, vardag och lite pyssel då och då...
Jag gillar verkligen den här bilden, det är en fönsterdekoration som lyser, 
fast vi trasslade till den så jäkligt så den gick sönder, men bilden blev bra.
 
 
 
Litet collage på goa Xena.. 
En liten rolig snöbild från förra julen, jag var tvungen att leka lite i snön
och gjorde både en lykta breve marchallerna och en snögubbe.. haha

Jag & Jen var på bio innan sommaren, Dumma mej 2, det var väldigt roligt
och Jen som har lite panik inför sånt var såå duktig... vi tog en tid mitt på dagen
och en barnfilm såklart HAHA så det var väldigt lite folk så vi kunde glatt förflytta
oss till lyxstolarna längst bak... 
 
 
Jag och min Baby på en liten pub i stan, minns jag rätt
så var Jen & Ronja också med. Varken vi eller dom dricker längre sådär,
men ibland bestämmer vi träff och går och tar en öl och kanske spelar lite.
 
 Hittat den perfekta frisören på salong Hårtoppen i Skinnskatteberg,
L´s barndomskompis och hon går som lärling men är superduktig
och hon hittade en nyans jag bara älskar, slipper äntligen
platina blond och gult stripor, det enda som är synd att mitt hår växer så
fort och av någon konstig anledning har jag fått verkligen mörk utväxt.
 
Ska man bli testa på att vara brunett i vår? Hmmm..
 
 Tripp trapp trull de tre bockarna bruse ska fira Valborg på Bäckby men
vi slutade hemma hos Bina som ville vi skulle komma över på lite vin,
det var som en liten reunion, då Bina och Jen inte träffats på länge.
Och det är även något jag är glad över 2013,
att jag fått kontakt med henne igen
 
 Haha en av de första bilderna på början av våran vänskap med Jennie,
Thomas och Bina hade jag känt några år innan, minns knappt när det började..
 
 Jag & Ronja lekte runt lite på Vårmarknaden på Rocklunda.. vi startade även
en sida på facebook i augusti 2013 för att visa upp våran gemensamma hobby..
 
 Vi heter PYSSELPINGLORNApå både Facebook och Instagram... det
har varit jätteroligt och många långa pysselträffar... skapa är glädje!
 
I somras hade vi ett flertal bränder i våran by, det började först med
bränder  runt om, sen gick pyromanen för långt då han klev in i byn & satte
fyr på ett familjehus och en lada, rubriceras som mordbrand.. hemsk!
& det var nämligen så att min pojkvän var vaken och höll på att fiska i ån.
(ja mitt i natten) och han hörde något konstigt, avslutade det han höll
på med och kikade upp och ser att det brinner i ladan, han springer
hem och väcker alla i huset, och med bil tar de sig dit och väcker
alla i huset och de runtom, utan hans närvaro hade väl familjen
kunnat brunnit inne, det var ett par hemska månader, alla var på
sin vakt och vi turades om att nattpatrullera och ha koll...
 
Nej nu orkar jag inte skriver mer och märker att klockan är 00:00
Vart f-n tog tiden vägen? Chockad,, haha får fortsätta min årsresume imorgon.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela