fii.blogg.se

hey hey my my

Publicerad 2014-01-15 17:19:40 i Allmänt,

Idag har jag varit riktigt igång. städat möblerat och diskat!

brorsan kom imorse! och jag ska dit snart och fika lite, ska bli kul att se alla förändringar sen C flyttade in.


Igår ringde jag och bokade tid till veterinären åt Rocky också, fick tid på Måndag. .. hon ska kolla hans sår och kolla igenom honom, hur han mår. . han är ju trots allt 17 år. .


Hoppas alla ni mår bra därute, jag längtar tills på Fredag då det är pengadags! Köpa snus och hämta ut medicin. . Januari är aldrig en rolig månad. .

joo. . på Måndag kommer älsklingen. <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela