fii.blogg.se

fleshtunnel, giftemål och mat

Publicerad 2014-01-05 13:58:13 i Allmänt,

Filmen slutade 01 och visst var den rolig men ingen typisk bio film.. förvånande nog
så var Jens Hultén med, han som spelar Seth Rydell i Johan Falk filmerna, såklart
spelade han ganster men med en lite roligare dialekt och lite tafatt beteende..

L åkte och hämtade Jennie nyss för hon ska följa med oss hem ett par dagar
det ska bli väldigt roligt och alla behöver komma bort ibland, och nu vid 14:00
kommer äldsta brorsan och hans fru och äter mat så det blir toppen att vi
hinner träffa dom, De var ju här på julafton och på annandagen åkte de ner
till Lanzarote o på eftermiddagen fick jag ett mms, där stod dom i bröllopskläder
i Arlandas kapell och hade gift sig innan de åkte iväg. GRATTIS :) så himla
roligt och att de lyckats hållt det hemligt...så i sommar blir det en stor fest!

Chanel N5 som jag fick med när jag köpte Jean Paul, ja den fick mamma
inte alls min typ av doft, den har visst funnits i över 60 år...Sen lackade jag
naglarna med ett ESSIE lack som ska förstärka nageln...köpt på Kicks för 134 kr.
Dyrt men effektivt fast jag ångrar att jag inte köpte den sorten som gav naglarna
en vitare nyans, minns inte vad den hette den fint var det...
 
Jennie blev glad över badbomberna och Xena hittade vi i garderoben.. Sötis!
 
 
Mamma bar örhängena hon fick av mig i julklapp! Så fina.. jag börjar
mer och mer att sakna vanliga hål i öronen och är sugen på att ta ut
mina 10 mm flesh tunnlar, men jag vet ju vilket slit det är om jag vill töja
igen, det är inte skönt direkt, aja nu ska jag hjälpa till att duka..

Ha en skön söndag allihopa! 

Kommentarer

Postat av: Mikxki

Publicerad 2014-01-07 10:51:40

Riktigt fina örhängen :)

Svar: Aw tack så mycket :)
Fi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela