fii.blogg.se

✨PYSSEL PÅ GÅNG✨

Publicerad 2014-08-18 20:38:48 i Allmänt, Scrapbooking Pyssel ,

Sådär ja, målade dom vita igår, motivet är fixade och nu ska det plaskas på med decoupagelack sen klarlack så den skyddas, och man kan t.om ha den ute som jag har med mina ugglor... 


Jag gav ju Bina en i födelsedagspresent och då skrev en vän på Facebook att hon också ville ha en, så jag satte mig och gjorde dom 2 jag hade kvar! 
De första jag gjorde blev sålda fast jag egentligen hade tänkt ha dom själv i trädgården! Det är så himla underbart när någon gillar det man gör, kommenterar och t.om köpa! 
Nu har jag väl sålt snart 10 kort och några hjärtan, alla slantar från det samlas i ett martiniglas (haha jaa) till en ordentlig skärmaskin. Det skulle underlätta mitt pysslande enormt! 
Och spara tid! 
Tatty Teddy är ju bara sååå söt! 
Nu ska jag roa mig med att kolla på IDOL, det är ju auditionerna som är roligast, sen är det inte så intressant längre. Hoppas alla har en underbar kväll! Kolla in Pysselpinglorna på Facebook om ni vill se mer pyssel av mig och min Goa vän Ronja! 

/Fi 

Kommentarer

Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Publicerad 2014-08-19 18:21:58

Så fina saker du gör :)

Svar: Tack snälla du!! Det gör du med! 😃
Fi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela