fii.blogg.se

HEARTS AND MOJITOS ;)

Publicerad 2014-08-16 16:25:00 i Allmänt,

Jag och Jaymie träffades för första gången på länge igår, vi båda har haft fullt upp..
Vi tog liten promenad i vårat gamla kvarter, sen handlade vi och mot kvällen gick vi
över till goa Bina som bjöd på Mojitos som hon köpte på Gran Canaria i bag in box
eller liknande... Det var supergott!!!!
Jag har insett att kameran på min iphone4 är skit, min gamla samsung tar skarpare bilder :( :( 

Vi hade en trevligkväll och spelade massa musik från tiden vi umgicks som mest!
Jag fick slå lite på Bina nya gaddning, yttligare en Mirandanalle, Såå söt!
Jaymie fastnade framför tv´n med Binas karl då han spelade nå hett spel... hehe
Fick present av Emil & Bina eftersom jag var vattnare och husvakt..
en underbar ängel, nu har jag både en liten och en stor änglaglob, samlar ju!
Sen var visst smink jättebilligt på flyget så jag fick två mascaror! Den blåa Rocket Volum har
jag tänkt köpa då den verkligen fångar ALLA fransar!!

OHHH.. på vägen dit såg vi en liten katt i en kruka! Hur sött var inte det där då? 

Nu ska jag passa på att vara social då jag precis kom hem till J,
Hon visste inte att jag skulle kika in utan blev riktigt överraskad :)

Take Care, Beware! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela