fii.blogg.se

Uppe tidigt...

Publicerad 2013-12-18 10:54:00 i Allmänt, Shopping,

Gick upp tidigt som tusan, dåligt humör var jag på också, bråkade med L hela
vägen tillSmedjebacken, haha ibland har jag inte världens bästa morgonhumör..
Men det kan ske ävenden bästeutan frukost och kaffe i magen så det fick bli en
iskaffe på Ica fast inga mackor hade de.
 
Var in på apoteket och kollade om mina meds hade kommit men de hade de
inte så jag passade att ta ut mina illamående tabletter, det är så sjukt hur man
kan må illa varenda jäkla dag, frågade tjejen i kassan vart man kan shoppa häromkring
och hon skrattade Jaa, vi har ju lite nagellack och smink
men annars åker vi till Borlänge.. Hm..ja...
 
Det finns en jättemysig liten blombutik i smebacken breve Apoteket där de har
allt från blommor, tillinredning i vitt som jag älskar, tänkte jag skule försöka hitta något
julklapp medans L gjorde sina ärenden,
 
 Och det gjorde jag, tänker inte skriva till vem, men en liten hint, jag önskar att det
hade varit kossorpå presentpappret, ville köpa massor där inne men hann inte,
och de hade såå fina julgrupper men tror inte de hade klarat dagarna fram till
jul med färden ner till Västerås och allt..  I år tycker jag att jag har fått till
väldigt bra klappar som verkligen passar den som ska få den,,
hoppas bara de tycker likadant.. hehe
 
Några små julkort jag gjort, köpte julfrimärken och lade på resten idag.. yes done!
 
Igårkväll unnade jag mig lite varm choklad, fast det ska ju vara med vispgrädde, inte det nyttigaste men
såå gott, sen blir det inte lättare när min svärmor alltid bakar och jämt har kakor hemma. men
det gäller att stå emot men igår var jag värd det *host host*

Nu börjar jag bli lite stressad, älsklingen kämpar för att maten ska bli klar och jag
försöker blogga klart för om 10 minuter får vi en beräknat strömavbrott mellan 11-14
Superkul, aja kanske kan slå in lite julklappar och mysa lite..
Vi kan ju elda i kamin iallafall och det är ju viktigast!

Ha en toppendag allihopa!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela