fii.blogg.se

Star Bucks and cravings.

Publicerad 2013-12-14 00:44:10 i Allmänt,

Just kommit hem, folket skjutsades hem och vi tog en öl på en liten pub och det hela blev lite bisarrt, jag blev snabbt erbjuden drinkar, och vid ett tillfälle när jag gick ut och rökte stod 6 karlar och sjöng julsånger för mig och köra vidare på Frank Sinatras toner, men då gick jag in. haha en rejäl mix av olika människor.

Knäcken blev iallafall underbart god. :) Farligt för både magen och tänderna men det är de värt...
en gång om året!

Jag har haft en trevlig dag, och fått mycket gjort, fast jag måste erkänna att både jag och J somnade ett tag när de andra kokade knäck och gjorde ärenden. . Hehe

Från det ena till det andra, jag har ju gått och skaffat mig ett beroende, och det är nämligen iskaffe! Såå gott! Men just den här sorten, Star bucks Seattle var ingen höjdare.


Måste visa mitt underbara armband jag hittade också! Jag bara älskar det. Godnatt allihopa /Fi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela