fii.blogg.se

porrnovell, och hembakat

Publicerad 2013-12-22 17:28:00 i Allmänt,

Lördag 21 DECEMBER 2013
 
 
Oh Bina hade bakat biscotti och de var underbart goda, och lite annat mumsigt. .
Jag köpte en bag in box Tania och Blossa starkGlögg men den var sådär, det var mysigt jag
och Bina satt i köket medans pojkarna spelade tvspel.
Tidigare på dagen var vi ute på Ikea och väntade tills Bina slutade,traska
runt lite med Emil på Ikea, sen köpte de UPPLEVA Ikea tv.coolt, ni skulle sett
hur trångt det var därbak, man såg knappt dom bakom 46:an..haha
Vi gav dem en liten julgrupp som gå bort present och gullegumman gjorde
eget iskaffe till mig jag vill också kunna göra hemma, fast med årets julklapp
till svärföräldrarna kanske jag kan det. iallafall, vi kom hem runt 23,och sen
dök jag ner i boken Fifty shades of grey som jag fick låna av Bina. .
så jag låg uppe i till 03. . jag läste just att de ska göra film av det..
OhhhHHHhhhhhHHhhhh.. ;)
Jag fick ett par hörlurar av dom också. perfekt för mina hade precis gått sönder.
TACK
En liten egobild sådäri mörkret, och ja jag skelar här..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela