fii.blogg.se

konstigaste drömmarna

Publicerad 2013-12-20 14:11:14 i Allmänt,

Inatt drömde jag en massa sjukt, allt ifrån att jag satt i värsta baren och tappade bort mina stövlar, hamnade på sjukhus, sen skulle vi ta katten till veterinären, med mig i sjukhuskläder, när vi går ut på en bro rasar den och på andra sidan står en ambulansförare som ömt bär upp mig och börjar trycka ur var ur mina sår sen förföra mig. Haha!

Sen träffade jag en liten elak pojke med en skabbkatt runt nacken som hade massa parasiter, pojken med. jag behövde låna hans mobil för min försvann, jag tyckte så synd om pojken men han blev arg på mig och förgiftade mig och jag hamnade i en tecknad värld! Haha så många sjuka drömmar på en och samma natt. .

Idag åker vi till stan, ska bli jätteroligt. fast sjukhusbesöket är väl inte så kul men bra att de ska ta prover osv. . hoppas vi slipper vänta jättelänge. .



Hoppas alla får en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela