fii.blogg.se

Julkväll i byn...och lite motion för att bränna allt gott...

Publicerad 2013-12-14 23:40:08 i Scrapbooking Pyssel ,

När vi kom hem till byn så var det bara att traska över till bygdegården där det hölls en liten julloppis med knäck, fika, julpynt och allt sånt som hör julen till, det var väldigt mysigt.. men tyvärr så var det inte så mycket folk. Tråkigt! Man tycker liksom att byborna kunde komma ner och köpa en kopp kaffe och umgås lite.. men aja.. 
 
           Svärmor höll i fika och korvförsäljningen så jag fick passa hennes bord emellanåt...
 
 
 
 
Hon är väldigt duktig att sticka, Satte på mig dessa handvärmare (eller vad de du egentligen heter) när jag satt vid säljarbordet för att göra lite reklam, jag hintade även att jag gäääärna skulle vilja ha svarta såna i julklapp, perfekt när man håller på med mobilen, kör bil med bättre grepp eller vad man nu gör och vill slippa slita av sig vantarna...
 
 
HAHA! Jag hittade denna bild i L mobil, man blir ju alldeles bedövad och avslappnad och ligga där och få håret tvättat, masserat och tas hand om.. så denna bild bjuder jag på... hehe...
 
Här är en före och efter bild från den besöket förresten, hon är så himla duktig min frisör och hon är änsålänge lärling. och mitt hår är tydligen väldigt jobbigt för det slår åt olika håll varje gång, en gång blev det kycklinggult och slingorna lila, men det fixade hon såklart i ett nafs, jag vet inte riktigt vad det är hon gör, men de kallar den nyansering, and I like it! Det blir lite mer askigare och inte det där platina blonda som jag aldrig mer vill ha!

                                                                              Take care folks! /Fi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela