fii.blogg.se

Fortsätter mysa

Publicerad 2013-12-26 18:23:51 i Allmänt,

Sov pinsamt länge idag under älsklingens nya täcke och kuddar, välbehagligt! Haft en underbara jul hos båda våra familjer och jag har kommit halva boken. . 50 shades of grey på engelska! så glad att det är en triologi då den är väldigt beroendeframkallande. .


Jag är väldigt nöjd med mina jul
klappar, av min tvillingbror och hans tjej fick jag en jättefin kista med smink, Ögonskuggor och ansiktsmasker. . av L mormor fick jag ett stort fint halsband, och av svärmor en härlig mjuk morgonrock, nu slipper jag sno älsklingens. .


Jag har länge velat haft ett halsband som jag kan bära varje dag, så vi gick till Guldfynd så jag fick välja ut ett, jag är en silvermänniska och fastnade för detta så jag gillar skenet från stenen. jättefint, av mig fick han Jean Paul parfymen Le Male.
Den doftar underbart :)


Jag fick ett prov med hem, Chanel 5 Det enda Marilyn Monroe sov i har jag läst. nej nu ska jag testa en Cai Latte i den nya kaffe maskinen. .


Hoppas ni alla andra också har en fortsatt trevlig jul. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela