fii.blogg.se

Boots N Jeans... and boring medical stuff

Publicerad 2013-12-13 00:04:22 i Allmänt,

Sökandet är över, jag har äntligen hittat mina stövlar, helt perfekta!
Sen köpte jag två par jeans, de jag har på mig på bilden och ett par riktigt ljusa. och en liten kjol också!


Nu är det enda som fattas är träningskläder eftersom jag ska börja på gym i Januari när allt är klart med ryggen. . Jag var på magnetröntgen igår för rygg/ländrygg och de skulle skicka svar om 1 vecka och då jävlar hoppas jag att hon(min underbara familjeläkare) säger sanningen och inte att man får veta att de hittade på den vanliga röntgen 1 & ett halvt år senare, av en slump dessutom, det var inte viktigt tyckte hon och inte anledningen till min smärta, jag blev så otroligt förbannad och försökte få henne att fatta att det är MITT LIV, MIN KROPP! och att man går väl till läkaren för att få svar. . .. nej du har överrörliga leder och inga muskler i svanken. Åh!!
Jag funderar fortfarande på hur jag ska kunna lita på henne, begära hem en kopia direkt iallafall. . sen sist lovade hon mig en remiss till ortopeden för fynden de gjorde då.
Såklart kommer jag byta läkare när jag fått det jag vill, för denna människa är inte ett dugg intresserad av varken sina patienter eller oss med smärta.

Nåväl, tankarna far i huvudet men tror det faller på plats när hon ringer.



Idag var vi på bio och det var bara 4 till i salongen, vilket uppskattades för vi flyttade runt lite och sträckte ut oss rejält, och ärligt talat blev jag lite besviken på Hobbit, det var roligt att se Persbrandt haha :) Nejmen filmen var alldeles för långtråkig och det kändes som de filmat de flesta fightingscener väldigt dåligt, och så klart en ordentlig cliffhanger på slutet.

Dags att krypa ner breve älsklingen och längta tills helgen kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fi

Me, pics and Thoughts With An Acid Mixture Of Life!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela